And it makes me wonder...

Jahapp.. då va Kokkan o Lurven ett år äldre, Grattis på dom båda 2, även om dom helst skulle slippa höra det:P

Igår kom vi hem från Göteborg efter drygt 4 dar av massa skoj. Vart på Liseberg, Universeum, i Slottsskogen, hunnit träffa Pia på en fika, knallat runt på stan, vart ute vid nån badplats och en båthamn, jag va in och vände i fiskaffären, har kelat med en get, och mer därtill.
Kan lugnt säga att det känns i kroppen nu, men vi har haft sjukt roligt.
Liseberg vart inte mycket till karuseller för mig dock, jag åkte 1, sen va jag inne i Spökhuset till allas stora glädje tror jag. Inte mitt fel att jag är så förbaskat lättskrämd heller:)

Nu är det snart måndag igen, då blir det jobba. Är på Edshult i 2 veckor framöver nu. Har dock inte en aning om vem jag jobbar med så det kan juh bli intressant. Jag kan inte börja förrän 8 tiden, och är det nån av dom ordinarie så blir det knas, för dom brukar börja kl 6 på sommaren.

Nu ska jag slappa lite, har ont i huvet och känner mig mer eller mindre deppad idag. Mindervärdeskomplex kallas det tror jag. Att man aldrig kan få känna sig tillräcklig, det är fan ett mysterium.

Kommentarer
Postat av: jenny Ölmebo

Oj vad kul på liseberg!!



Ja man e aldrig nöjd gumman.

men det ska du vara.

du är så vacker!



Och snart ses vi.,

och jag ska klappa mage!!!!



kraaaaaaaaam

2009-07-18 @ 15:25:08
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: Pia

Och nu är inte alls lång tid kvar innan ni kommer hit!! :) kul kul kul!! Saknar dig! när blir det nya magkort då? ;) massa kramar

2009-07-19 @ 21:25:15
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/
Postat av: Lurv

Jag blir inte äldre säger jag jue ;oP

2009-07-20 @ 02:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0