Idag fick ...

Idag fick jag ÄNTLIGEN se dom 2 nya avsnitten av Bones!!!  Vet inte varför det inte sändes något förra veckan när det skulle ha varit, men det kvittar eftersom dom petade in 2 på samma dag.
Kollade även på senaste CSI, men med tanke på att det är minst 2 personer som läser detta som följer serien så ska jag inte avslöja något. Men OJ va knäppt allt blev:S

Idag är det fredag, vilket innebär 1 dag till med jobb/alarm. Jag har vart grymt trött varenda morgon på siståne, men ska väl va glad att jag tar mig dit alls, haha
Nästa vecka har jag planerat lite ledighet med tanke på kryssningen, sen tror jag att jag följer med Magnus tillbaks till Siljansnäs ett par dagar, det blir ett break från både jobb och bror.

Numera är vardagsrummet/sovrummet off limits för både katt och bror.. jag behöver ha LITE egen tid vilket inte är lätt sen bror flyttade in. Katten får snällt hålla sig på andra sidan dörren så det blir lättare för Magnus när han är här.
Spelar ingen roll hur mycket jag städar när katten ändå bor här, men jag gör vad jag kan:(
Skulle det visa sig att det inte hjälper iaf får jag börja fundera på allvar ifall Tozz kankse ska få flytta till nån annan istället.
Känns hårt som fan, har ändå haft stolpskottet i 9 år nu, för att inte tala om allt han har fått stå ut med.
Flyttar hit och dit, folk som kommer å går, fylleslag utan dess like med tillhörande högljudda efterfester som kunde hålla på i en vecka. Tur att han gillar att va i centrum, för kel har det alltid vart gott om iaf:)

Nu ska jag försöka leta reda på min nyckel till tvättstugan som jag lyckats städa bort nånstans, sen blir det lite WoW och Ventrilo som vanligt.


Mina Gryn <3







Kommentarer
Postat av: Jenny

good :)



Bones e så grymt bra :)



Ah jobbigt med att han e allergisk så :(



kraaam

2009-01-23 @ 13:27:20
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Maria

Har pillat lite på en layout till dig. Du kan kika på http://xxcultivatedbimboxx.blogg.se/testblogg/ . Säg till om du vill ha nåt annorlunda and so on....

2009-01-23 @ 18:45:39
URL: http://hecate.se
Postat av: Maria

Ja just ja...bry dig inte om alla kategorier i sidobaren, de är sen jag fixade syrrans blogg S

2009-01-23 @ 18:46:37
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0