Trött

Ska lägga mig om ett tag och kolla på TV innan jag förhoppningsvis däckar för natten.
Har i vanlig ordning spelat WoW hela dagen idag, den försvann kan jag tala om..

Va över hos grannarna o drack lite kaffe med, sen har jag juh faktist jobbat med :O

På måndag kommer Magnus igen:) Längtar ihjäl mig efter honom varenda gång nån av oss behöve åka hem.
Jag är bortskämd den här månaden med hans ledigheter, så jag borde nöja mig med det, men icke!:P
Åker på kryssning på tisdag med, ska bli riktigt kul, va evigheter sen. Sist jag satt på en båt va till Helsingfors, helt ensam i 19 timmar, lagom trist.


Hur som helst, dags för tandborsten!!

nattens

Kommentarer
Postat av: jenny

Nu har jag lagt till dig på min sida :)



Nej denna logg e enklare att följa tycker jag. nu skriver du ju på svenska ^^

hihhi

kraaaaam

2009-01-23 @ 10:54:41
URL: http://familjenav6.blogspot.com
Postat av: jenny

nu får du ändra på din länk så min blogg adress stämmer ^^

2009-01-23 @ 10:57:48
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0