Tackar tackar

Blev utmanad av Maria



4 av Mina favoritprogram på TV

* CSI (alla versioner)
* Lipstick Jungle (ny favorit)
* Criminal Minds
* Bones


4 saker jag gjorde igår

* Kollade på 8 avsnitt Dead Like Me
* Lagade mat
* Åt massa chips och drack öl
* Gosade med Magnus <3

4 saker jag längtar till (efter)

* Semester
* Nytt jobb närmare/i Siljansnäs
* Helsingfors
* Spanien

4 Favoritrestauranger

* Königsee pizzeria (håller med tant)
* Hamlet hemma i Linköping (selleribiff ftw)
* Mc Donald's bara för att Maria inte ville skriva de själv^^
* Magnus kök?!:P


4 saker på min önskelista

* Ekonomiskt oberoende
* Ett hus (ja tack, tar ett sånt jag med)
* Körkort
* En mini-Magnus.. hohooo


4 personer jag utmanar

Helt frivilligt.. inte många som vet att den här bloggen finns mig veteligen^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ehum... "En mini-magnus" ????

Bakdags? lr e degen redan klar?? ;op

2009-01-31 @ 19:25:46
Postat av: Lurv

Kom ju inge namn på den förra jue... skitsida

2009-01-31 @ 19:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0