puss?

Ja tack, det kan ja ta ett par!!! Kudden är ett kasst substitut för pojkvän fyi^^


Vaknade helt åt fanders idag, kvart i 12.. hade vart underbart skönt om det inte va så att jag skulle vart på jobbet kl 8!!!!!
Ingen hade ringt och undrat vart jag höll hus så jag satt här med en knut i magen ett tag innan jag bestämde mig för att knalla dit imorrn istället.
Tänkte att om jag låtsas som att det regnar så kanske jag kommer undan med det? Jag gör juh mina timmar iaf, så förhoppningsvis ska det inte va hela världen, jag är ju ledig imorrn egentligen.

Idag har det snöat hejdlöst, jag passade på att ta en sväng till affären när det va uppehåll och det va riktigt skönt ute.
Det blir ju alltid varmare när det är mycket snö av nån skum anledning, sen blir det tyst- mer dämpat- med.. skönt som bara den.
Om det inte vore för dom 150 somalier jag mötte tll och från affären så hade jag kunnat låtsas att jag ve ensam kvar här, så tyst va det:)


Fick ett litet meddelande från Pian att hon hade Thess abstinens nere i Karlstad:) jag saknar alla med, oturligt nog ligger mina ledigheter tokigt till:( Fast näösta gång det är nån röd dag eller liknande får jag nog ta en tur ner dit o hälsa på alla. Jag vill hinna se Sebban, Emil, Linus och Emma innan dom når är tonåren, och Linnea har jag inte sett alls än mer än i en webcam...
Tjata på mig lite så jag får arslet ur, så sliter jag med Magnus med om det vill sig med jobb och allt:D




Pusssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppsan Kerstin...jag låtsas också som att det regnar imorgon då :P



Ska lägga upp din layout snaaart, men vi blev visst iväg på födelsedagsfika idag...och nu är jag bara trött. Men den är på G iaf.

2009-01-25 @ 02:12:52
URL: http://hecate.se
Postat av: jenny

[Tjatar mer]



kom hit kom hit kom hit om hit kom hit kom hit!!!!!!!!!!

2009-01-25 @ 08:51:13
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0