Nyheter på svenska?!

Jupps, nu blir det nytt, tröttnat totalt på min gamla LiveJournal blog. Inte minst för att jag envisats med att hålla den på engelska så dom som läser den faktist förstår nåt, men det blir för mycket jox runt omkring. det får va nu helt enkelt.

Så nu ska jag bara tjata på kokka att hon leker ihop nån snygg layout, annars får jag sätta mig å göra det själv nåndag, vilket inte är det minsta motiverande just nu.
Tror att jag lutar åt hur min andra ser ut, men dags att ta tag i att göra en ny header dock, den känns aningens utdaterad på nåt sätt:P

hur som.. nu börjas det om helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska nog fundera ut något ska du se :P

2009-01-22 @ 19:38:28
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0