Jahopp

Det gick inte riktigt som jag ville idag med jobbet. När jag väl klättrat ner dit över drivor med snö och sicksackat fram mellan plogbilar/traktorer, så fanns det ingen där!
Antar att det inte börjar nån innan 10 så jag vände helt enkelt och gick hem igen. Får försöka komma på nån vettig ursäkt tills imorgon eller helt enkelt hoppas jag slipper undan helt (yeah right!).

Maria skulle ändra layouten här idag:) den hon petade ihop vart helt perfekt!!!!, hon vet att jag är en sucker för svart/lila, så det kunde inte ha blivit bättre, sen att den är så simpel fortfarande är ännu bättre:) Vill inte ha en massa grejer som segar ner sidan hit och dit iaf.

Trött är jag, sitter med balkongdörren öppen så det är svinkallt, somna lär jag inte göra:) Tänkte jag skulle vädra innan jag sätter igång och städar. Magnus kommer imorrn så det ska göras idag, jag jobbar imorrn bitti till 11 tiden, han kanske dyker upp innan jag kommer hem om jag förstog han rätt, så det finns inget utrymme för städning imorrn.
Just precis nu känner jag mig bara väldigt lat, har tittat egenom s03 av ugly Betty, för den hade helt lyckats förtränga. Ögonen är som tefat i nuläget men jag är iaf på väg bort från datorn, sakta men säkert^^

F.ö så hittade jag ny musik som va bra, det borde finnas på nåt soundtrack till Ugly betty, men killen som sjunger heter Val Emmich, grym röst.. I like:)

Nu skriver Kokka att hon vill åt mitt konto här, dags att rusa:) 



Saknar dig mitt Miffo, men nu är det iaf bara 1 dag kvar <3<3 Älskar diiiiiiig

Kommentarer
Postat av: jenny

Snygg layout du fått av maria :)

Kraaaaam



Längtar efter miiin!!!

2009-01-25 @ 17:03:58
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0