Utmanad och hungrig

Utmanad av Kokka

  • Svara på frågorna.
  • Välj ut fyra stycken att utmana.
  • Skriv till dom att dom är utmanade.
  • Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Jag utmanar:

  1. Pia
  2. Vem som helst
  3. Samma lika
  4. Nil

 * Vilken mat äter du ofta?
Köttfärs är alltid stadigt här, men slipper jag laga till det själv så är det ett klart plus då jag mår sjukt av lukten.
Annars så är det gott med soppor


* När du är på kalas, är du den personen som sitter, eller hjälper du till med att duka av?
Jag är inte på kalas speciellt ofta^^, menär troligtvis hos nån som är en väldigt bra vän där jag känner mig så pass hemma att det skulle kännas dumt att inte hjälpa till

* Var sitter du helst när du bloggar?
Räcker det om jag svarar vid datorn här kanske? haha

* Köper du ofta Triss-lotter?
Nej , been there done that, nu får det va nog. Köpte dom mest nä jag va på stan och fikade i tid o otid förr, men det händer inte så ofta efter rök-lagen kom

* Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Spanien! madrid eller Valencia eller Cartagena.. vilket du vil, bara jag får va där så ofta jag bara kan så är jag nöjd

* Vilken TV-kanal tittar du mest på?
6an blir mer och mer, men jag tittar så sällan på TV, bara hos Magnus. Men det blir mest film annars




Den här dagen har rullat förbi som aldrig förr. Magnus väckte mig runt halv 10 då jag bett honom ringa mig skapligt. Sen satt vi och tjatade på vent och spelade fram till 14-tiden. Han drog till jobbet och jag satte igång med städandet. Fick mindre panik på att det är så förbaskat trångt här, så jag flyttade återigen på soffan och tvn. Jag vill tro att det blir större, men det tvivlar jag på.

gav mig på att storstäda i badrummet, när det va klart gav jag mig ut i köketoch skrubbade rent skåpsluckorna som behövde en omgång. Det blev automatiskt att man fortsatte med resten där ute, så nu är det rent bortsett från golvet som jag inte kan göra nåt åt förrn min bror går till affären och ger mig lite yta att röra mig på.

Ska ge mig ut i förrådet i veckan här och rota fram lite flyttkartonger. Tänkte börja packa ner sånt jag verkligen kan slitas från så det också kommer bort. Jag vill flytta NU!
Jag tröttnade i stort sett på den här lyan så fort Magnus och jag bestämde oss för att bli sambos, så ju fortare desto bättre:)

han kommer imorrn, antar att han är här när jag kommer från jobbet. Sen ska jag jobba för Sune i veckan med, men det skjuter jag på till tisdagen då det mesta är på onsdag, torsdag och fredag.
Min lediga tisdag försvinner dock, så jag kanske ångrar mig imorrn. Ska ringa Eva med och höra mig för om hon vill jobba. Sune undrade om han skulle ringa henne, men jag sa att jag gör det, ska bara inte glömma det^^

Nu ska jag knalla ut i köket och sparka ut brorsan, är hungrig som fan och han måste till affären.

Kommentarer
Postat av: Maria

Äh..det är ju som sagt bara att den som vill får göra det sen då :P. Du har ju gjort den iaf..höhö



Känner igen mig såväl i det där med flytten, när man väl har bestämt..så ska det ske bums :P



Men tiden går nog fan snabbare än du tror ska du se.

2009-02-15 @ 23:43:55
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0