Uj uj...

Vi sov länge idag:) tror inte vi va vakna så värst sent inatt heller, så anar att det var välbehövd sömn trots allt.
Magnus stack till jobbet runt 15 tiden, jag har mest bara slappat hela dagen tills dess. Fick inte ens disken att roa mig med när han jobbar, för en ville han ta hand om själv *mutter* haha

Har skickat iväg min jobbansökan till hotellet här uppe idag, dom svarade fort och ville väl veta lite mer om varför jag ville ha jobb i Siljansnäs. Jag tycker det är grymt jobbigt att skiva om sånt, för i ärlighetens namn så har dom juh inte med det att göra. Nu kan det dock ursäktas med att alla verkar känna alla här, och tjejen som svarade på mailet är inföding och undrade mest om hon träffat mig någongång. det är knappast troligt fv.
Jag skrev iaf att jag har min pojkvän boendes alldeles för långt ifrån mig och jag vill närmare honom.
Får väl se om det kommer ett mail till när dom vill veta vem han är nu^^ Jag vill inte gärna lämna ut honom utan att han vet det så det får vi se.

Hann in en sväng på Tempo innan det stängde, handlade lite till maten och fick med mig en avocado hem med. Han som jobbar där tyckte jag skulle ha den så den landade snyggt i påsen när jag packade ner allt.
Magnus tyckte jag skulle köpa nåt godis med, men jag fick total torka på det, så jag köpte helt enkelt glass, jag kan inte misslyckas då:)

Sen satte jag igång med att baka bullar.. dom ligger på sista jäsningen nu och är ALLDELES för stora, dom kommer få ben och springa ut själva snart:S hoppas dom hinner smita innan Magnus slutar jobbet då bara^^
Sen blir det lugnt till en halv 10, då sa jag se om jag kan knåpa till nåt ätbart tills han kommer hem med, stackars pojk...


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

vill ha bullar!!!!!!! GIF!



^^

2009-02-01 @ 21:27:13
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0