torsdag och fyfan va trist!!!

Jag gillar inte torsdagar, det är "mitten av veckan" dagen för mig dom är ledig söndagar och tisdagar.
Den här torsdagen är inget undantag alls, känner mig mer eller mindre sunkig på alla sätt och vis just nu. Har panik över triviala saker och sen fick jag mensvärk till på köpet. JÄVLA DRET-TORSDAG!!!!!

Hur som helst, huvet går på högvarv med tankar på jobb/flytt/pengar och en lillebror som mer eller mindre är beroende av mig helt plötsligt efter 28 år. Jag vet inte hur det är tänkt att jag ska klara av att lista ut det här alls^^
Jag hade rymt imorrn om jag kunnat, men jag kan juh inte komma undan från 3 mån uppsägningstid på lghten, lika lite som jag kan säga upp den när bror fortfarande står hemlös. det borde inte vara mitt problem, men jag ställer honom inte gärna på bar backe.
Han åker hemåt imorrn, förhoppningsvis kan han få nåt jobb hos en vän som har ett bemanningsföretag i Norrköping.. bara att man håller tummarna då.

Jag är lite nervös med jobb och allt, får jag börja med nåt i Siljansnäs snart så blir det VÄLDIGT krångligt med tanke på avståndet. Jag kan juh inte säga upp mig från det jag har när jag fortfarande har lägenheten kvar.. jag måste ju ha råd att betala den med liksom.
Sen va det katten med, som numera bor i hallen/köket/badrummet. Vilket liv stackarn fck.. men det är en uppoffring han likaväl som jag måste göra. Trodde aldrig den dagen skulle komma då jag skulle välja mellan Tozz och pojkvän, men nu är det som det är.. Magnus blir sjuk, vilket får mig att må skit likaväl. Katten överlever på halva ytan, så får det va nu.
Men vart ska jag göra av honom????
Jag vill att han ska bo nånstans där jag vet att han mår bra, typ hos Pia *hint hint*


nu ska jag nog lira lite

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad??? funderar du på att flytta? Vad har jag missat? Och självklart är kissen alltd välkommen hit :)

2009-02-06 @ 19:55:32
Postat av: Lurv

Lördag nu... påpeka ;op

2009-02-07 @ 00:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0