Saknar min älskling



Idag har Magnus åkt hem, efter en låååååång natt, för honom mer än mig egentligen:S
Igår jobbade jag 2 ställen, sen när jag kom hem så drog vi ner till Kupolen med John. Var där ett tag sen när vi kom hem så klippte jag John och efter att han gått hem så skulle jag och Magnus "vila" lte. Vila på Magnus språk betyder sova:) Vi somnade vid 7 tiden eller så, vaknade 23.30. Magnus drog iväg till minuten och hämtade ut busspengar till morgonen och jag själv hade en tandvärk som inte gick av för hackor.
Jag hade det bra hela dagen igår, men framåt natten blev allt värre av nån anledning.
Magnus fick inte sova en blund inatt, han lyckades aldrig somna för jag låg och vred och vände mig mellan att jag va upp och ner ur sängen. Tillslut gav vi upp att försöka sova och gick upp en sväng. Tandvärken la sig med tiden och vi la oss ca 30 min innan Magnus alarm skulle gå av.
Jag sjukanmälde mig dag i hopp om att få en ny tid till tandläkaren. magnus har efter mycket mycket mycket tjat och bestämdhet fått mig att gå med på att han lånar mig pengar till tandläkaren. Men det ska tilläggas att jag gör det mer av dåligt samvete för att han inte fick sova. Hade jag klarat det hade jag hellre haft ont 1 år än lånat pengar av honom.

Jag somnade iaf om när han gått till buseen, totalt utmattad. Sen vaknade jag sent, för det va redan fullt hos tandläkaren, jag hoppas på imorrn istället då:(
Magnus hade inte sovit när han kom hem heller, han sa att han inte va trött, så jag vet nån som är dödstrött efter jobbet ikväll:(

saknar honom nåt ofantligt, tiden fram till att jag kan flytta dit känns så otroligt lång nu. Trösten är att det kommer bli av, sen behöver ingen åka hem från den andra igen:D


Förövrigt var vi ute och åt i måndags med:) Magnus bjöd på restaurang som en liten sen Alla Hjärtans Dag grej. Han är bara för underbar, och han är min:) jag kommer nog aldrig förstå vad för bra jag gjort för att förtjäna honom.


Idag va jag även hos Kokka en sväng på kaffe, sen va det hem och försöka hitta på nåt ätbart, det blev kyckling/pastasallad iaf. Nu är jag stoppmätt:)
Har inte tagit nån värktablett alls efter inatt nu, jag hoppas att jag får klara mig till sängdags iaf, det är mest ont i huvet jag har nu.

lekte sen lite mer med polaroid programmet, det är juh bara nåt otroligt kul.. haha

mer bilder med andra ord:)



























Måste bara avsluta med en fin paint-bild Magnus knåpade ihop här inatt/morse, den föreställer hur vi ska möblera i lägenheten när jag flyttar in och vi ska peta in 2 databord där med:)
Lägg märke till att allt som är grönt, är blommor.. haha Va go han är mitt hjärta:) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...det var ju livsfarligt att tipsa dig om det där programet ju :P

2009-02-19 @ 22:15:05
Postat av: Thess

minst sagt, men nu har jag pljt genom alla mina mappar och det finns inte mycket kul kvar

2009-02-20 @ 12:48:56
URL: http://thethuss.blogg.se/
Postat av: jenny

Naaaw så pluttiga ni e <3

Soo happy för dig!!



Fina bilder gums :)





kraam

2009-02-21 @ 17:14:13
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0