Attans dig va klurigt


Jag har blivit utmanad av Jenny

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!Lycka till!

  1. Vad heter du?  Therese
  2. Ett ord på fyra bokstäver?  Träd
  3. Flicknamn:  Tina
  4. Pojknamn:  Ture :P 
  5. Yrke:  TANDLÄKARE
  6. Färg:  Tuggummirosa
  7. Klädesplagg:  Tröja
  8. Mat:  Tårta (ja, det kan va mat) 
  9. Sak i badrummet:  Tvål
  10. Plats/stad: Tammerfors
  11. Orsak att vara sen:  Trafik
  12. Något man skriker: TUT
  13. Film:  Total recall
  14. Något man dricker:  Traminer (men fan inte jag) 
  15. Band:  Terrorama (haha)
  16. Djur: Tomte (tjata inte, dom är djur dom med)
  17. Gatunamn:  Trädgårdsgatan
  18. Bil:   thunderbird (iaf en modell.. pffff)
  19. Sång:  the last great day
  20. Aktiviteter med mer än med en deltagare: Tetris kan man va 2 på, sådetså

taggar den som orkar:P



en utmaning TILL från Jenny, hon är värre än jag nånsin vart, haha

Leta upp 6e bilden i 6e mappen i mina bilder
Och beskriv bilden.



Jag tvivlar på att den här bilden behöver så mycket till beskrivning för er som läser här:)
Men för att göra det hela lite enklare för andra, det är en MUGG :P  Cluben LHC (Linköpings Hockey Club)loggan på, mitt mitt mitt lag i hjärtat:)



och nu ska jag va elak och tagga Nil, Maria, Pia och alla andra tokar som vill:P


Kommentarer
Postat av: jenny

hihihihihihihi^^

2009-02-21 @ 13:00:25
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja just fan...den där ska jag göra också ja :P

Fixar det imorgon då, eller senare idag kanske man skulle kunna säga^^

2009-02-23 @ 03:22:26
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0