O-ledig tisdag.

Har jobbat med Eva en sväng idag, tog inte alls lång tid heller, skönt att jobbet blev avklarat fort eftersom jag trots allt är ledig på tisdagar egentligen. Sov iaf ut inatt, gårdagen gjorde mig helt paj så jag halvsov i soffan runt 12 snåret inatt och va nog i säng runt halv 1 iaf. Magnus va här när jag kom från jobbet igår, det va skönt att få krypa ne hos honom i sängen efter en morgon av illamående och tandvärk kan jag lova.

Kollade på film igår, såg "seven pounds" med Will Smith, den rekommenderar jag STARKT, den va riktigt bra.




Nu sover Magnus, jag har precis legat i badet nån timma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för nu. Klockan går och jag ser bara läggdags framför mig, sen jobb i morrn bitti och vidare hela dagen. Anar att Magnus kommer sitta uppe halva natten eftersom han sover nu, så det kommer inte kännas stressigt imorrn att ta mig hem från jobbet för han kommer nog sova igen på eftermiddagen iaf.

Aja.. off to do something else.. ha det bra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt å krypa ner hos han sen :)

ha lite extra kalla fötter när du kryper ner så han känner att du vart ute så han får pinas lite när han gottat sig i en varm säng ^^



Kraaaaaaaam

2009-02-17 @ 21:52:30
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Pia

Alla säger att den skall vara så bra, så jag får väl försöka ta och kolla på den nån dag. vad handlar den eg om?

2009-02-18 @ 18:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0