Nu är det gjort!

Lägenheten är uppsagd!!!! ocg skönt känns det med:)
nu måste jag bara försöka faxa in uppsägning på bredband och telefon på jobbet imorrn, annars blir det en extra månad (skulle inte va hela världen då det är 120:- men iaf).

Jag va grymt trött imorse, vet inte riktigt varför för jag somnade inte allt för sent igår. jag vaknade halv 7 och det var i regel bara att klä sig och knalla iväg. På vägen ut glömde jag nycklarna med, så det fick bli att hänga poå ringklockan när man kom hem så bror vakna och kunde släppa in mig.

Beställde glasögon i tisdags:) Det är kampanj på Lensway nu, man får ett par glasögon för bara produktionskostnaden.
mina kostar 200:-, porto och allt. Bågarna skulle ha kostat 1495:- egentligen, det är f.ö Calvin Klein (OMG) så nu ska man väl va en falsk märkessnobb deluxe ^^

men snygga är dom minsann:)






Väntar på att bror ska fixa käk, han hade tuggat i sig all skinka så de får ha allt gå och köpa ny nu.. jag är HUNGRIG!!!!!!!


Puss på er

 

Kommentarer
Postat av: jenny

Gött å jha det gjort :)

ja jag skulle behöva glasögon. får nog gå in där å kika ^^



Längtar efter dig massor ska du veta!!!!

2009-02-26 @ 20:22:47
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0