Jag vet att det är måndag!

Jag valde helt enkelt at umgås med Magnus istället för att uppdatera bloggen:P

Helgen har varit lugn och skön. magnus var här när jag kom hem från jobbet i fredags morse och jag hittade honom liggandes på sängen totalt utslagen. bror satt i köket och spelade i vanlig ordning, han sa att Magnus nyss somnat så jag tänkte låta honom vila ett tag till.
Jag gjorde mitt kaffe sen knölade jag ner mig i sängen för att vila jag med tills kaffet var klart, men tji fick jag.
Magnus vaknade på nolltid (kan va för att jag mer eller mindre attackerade honom av saknad) och talade om att vi minsann skulle förlja min bror till tåget och sen knalla en sväng på kupolen.
Jag fick kasta i mig kaffet sen va det bara att traska samma väg som man nyss kom tillbaks mot stan.
Vi var på kupolen ett tag, tittade in på Telia hos John och gjorde upp planer för kvällen. Efter det obligatoriska besöket på Mc Donalds knallade vi förbi Willys och handlade mat till kvällen sen gick vi hem.
Magnus somnade IGEN (ja, han är en trött person), jag satt och kollade genom lite avsnitt av div serier som jag missat veckan jag var hos honom, sen drog han sig ur sängen och vi knallade över till John i huset brevid.
Det blev tacos och BOLT till kvällen:P Filmen va kanon!!!!!




Lördag va det jobb som gällde, jag skyndar mig alltid på när Magnus är här och trodde han skulle ligga i sängen när jag kom hem, men han satt i WoW med en kompis han snällt tjatat över på våran server:)
Maia kom hit och skulle ta kort på mig och magnus, slutade med ett gäng mindre seriösa kort.. haha
Skulle ha åkt iväg en sväng och hjälp nån med en dator, men det blev inte av så vi satt hemma och tittade på film. Såg bla "Dead Like Me" filmen, vilken besvikelse!!!!! Dom har nästintill dödat den med att ta bort och byta ut vissa skådespelare, det kändes skumt. Jag älskar den serien, så NEJ NEJ NEJ!!!! va illa det blev.

Söndag var vi en sväng hos svärföräldrarna och brände ut lite skivor. Sen blev vi bjudna på kycklinggryta (sååå gott) och kollade lite på bilder från Åland där dom har husvagnen på sommarhalvåret,. Ska bli riktigt kul att åka dit sen, enligt bilderna så påminner det mig en del om Smögen, vilket inte alls är mig emot. Sen finns det massor med ruiner med, ännu bättre:) Magnus kommer troligtvis kräkas på mig när jag vill se allt han har sett varje sommar och tröttnat på, men det är bara att han snällt följer med och visar:D

Kollade på en helt sjukt kass film på kvällen, jag ville inte sova för Magnus skulle åka hem idag:( Men jag fick ge mig tillslut, skulle ju trots allt upp och jobba idag. I morse klev jag ut vid halv 7, en var det över till kokka efter jobbet, var inte det minsta sugen på att komma hem till en tom lägenhet:(


Säger upp lägenheten slutet av februari iaf. Sen är det bara att sehur det blir med saker och ting, med lite tur så har bror jobb innan jag måste flytta ut, men nu finns det inga hinder kvar när Pia gullPia snällt upplyste att hon gärna tar Mozarth.. PUST vilken sten som lyftes bort där (TACK GUMMAN)
Men sen bor jag hos magnus, i Siljansnäs.. det du:)
Skulle kunna bo vart sjutton som helst förvisso, bara han va med mig (göllegöllegöll)



pöss på er!


Kommentarer
Postat av: Lurv

Vem e Maia?? ;op

2009-02-09 @ 17:13:16
Postat av: Thess

det är Maria på bebis språk fattar du väl:D

2009-02-09 @ 17:34:25
URL: http://thethuss.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj vad roligt guman, ska du bli sambo!!!

Snart ert bröllop jag får komma på då ^^



Kraaaaaaam

2009-02-11 @ 12:21:23
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0