Hej hej

Nu var helgen över med, eller den lilla dag helg man hade idag:)
Igår satt jag och plöjde genom en hel säsong av nya Beverly Hills 90210, lagom tragiskt, men nyfiken som jag va så ...
Den är helt ok faktist, lite sådär larvigt som One Tree Hill, passar utmärkt när det är serie torka:P
Sen blev det spela ett tag innan man knoppa in framåt en halv 2 inatt.

Magnus ringde och väckte mig idag, tror att klockan kan ha vart runt halv 12 faktist, men OOOOH va skönt att få sova och slippa vakna av smärta, sover som ett litet barn nu :D

Satte upp tvättid idag med, men har ingen som helst lust att ta tag i det, finns en dag imorrn med^^
Ne, tillbaks in i spelet nu och se om min älskling är tillbaks efter maten

Puss

Kommentarer
Postat av: jenny

vad skönt å vara av med tandvörken :)



krama



Mm vill ha dig med på allt det roliga!!!!

2009-02-23 @ 09:59:35
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0