Gomorron

Magnus väckte mig kl 8 idag.. ugh tvi bläääää!!
efter mycket om o men så va det ut i kylan för att knalla nr till hans jobb o prata med nån om städjobb till mig. Som det verkar såbehöver dom mig i sommar iaf, alltid nåt, sen om det blir med hotellet också så vore det juh kanon och lite till.

Det är FÖRBASKAT kallt ute för er som inte vet, solen ligger på och det flyger runt små kristaller i luften som man ser just pga av solen. Man kan verkligen SE kylan i luften, det är vitt, soligt och massa snöigt här.
En kamera-dag, men jag tvilvar på att Magnus kommer göra så mycket kamera-dag av det, han tar otroligt lite kort för nån med en sån bra kamera.. haha

Imorrn åker jag hem igen:( känns totalt meningslöst och tråkigt!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var Emma som valde klänningarna till dom ^^



Hur e det med dig?

Håller tummarna för att du får jobb närmare :)

kraaaaaaaaaaamar diiig massoR!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2009-02-03 @ 12:01:38
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Anonym

wtf, en till blogg! :) bookmarkar nytt Jag tyckte väl att du var lite väl kass på att skriva i den gamla...

2009-02-03 @ 19:31:03
Postat av: Thess

jo, det fick va nog med den gamla nu

2009-02-03 @ 20:14:39
URL: http://thethuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0