God Morgon!

Jahaaa, idag är man "ledig". Har så mycket jag ska göra ändå att man inte riktigt kan kalla det för en slappardag men skönt att slippa dra sig till ÖoB iaf:)
Tänkte se om jag kan tvätta först och främst, sen ska jag springa bort till bovärden och säga upp lägenheten om det är där man ska göra det, annars får jag lämna pappret imorrn efter jobbet i stan.
Det ska städas här och senare i em blir det ner tll stan med lillebror för han skulle till minuten och övertrassera kontot, haha. Tur man får pengar senare i veckan^^

Jag blev väckt av telefonen för 20 min sen, det va från leksands kommun och dom vill att jag ska börja provjobba nästa vecka på en gymnasieskola, som så roligt heter just "Gymnasieskolan". Det är 8 timmar som gäller så det blir att bo hos Magnus 4 dagar i veckan i 2 veckor nu. Ytterst ledsamt.. INTE:D:D:D
Ska bara se till att få ledigt från ÖoB med, måste bara ha ledigt ond och torsdag båda veckorna, så det ska nog inte va några problem. Jobbet gäller ons,to nästa vecka och ti, ons, to veckan därpå men eftersom jag är ledig från ÖoB på tisdagar så kommer jag åka till Magnus på måndagarna redan. weeeee
Skönt att det börjar hända nåt, för jag kommer flytta redan när sista hyran är betald i slutet av April.
Med lite tur så har bror hittat åt jobb/utbildning då så jag kan lämna ifrån mig nycklarna då också till lägenheten:)

Trött är jag, vart sängen sent inatt, tror inte jag lyckades somna förrn strax efter 3 nångång heller:S Det var inte igår man var uppe så sent men är man ledig så vill man ju iaf försöka.  har sovit ddryga 5 timmar så förhoppningsvis blir det inga svårigheter att somna ikväll nu.

Hittar fortfarande nte laddaren till min kamera. Jag har inte en aning om vart den kan ha tagit vägen så jag hoppas att den kan vara hos Magnus, har inte haft med den nån annanstans så det måste va så.
Magnus skickade iaf över bilderna på den goda nom nom tårtan han gjorde till mig sist han var här:P
Han är för söt som bara gör tårta helt utan anledning, jag är förbaskad bortskämt som har honom, jag förstår inte hur jag har förtjänat det. <3<3<3<3<3



DREGEL, för att göra det hela ännu värre för er som läser så kan jag tala om att det är både chokladpudding och krossad ananas ini den där:D



inget går upp mot den tårtan, men dom här varma mackorna med kantarellstuvning går fan inte av för hackor dom heller:P




Min bror visar sin rätta natur, det syns att vi är släkt iaf:P




Hjärtat i sin natur, med näsan i ett spel:D




verkligen den snyggaste bilden på mig. Tandvärk och med en tandpetare i mun. SÅÅÅ glad att det är över nu


Nu vart jag hungrig, ska tugga frukost och dricka kaffe, sen ska bror slitas upp och det ska brännas en skiva till mor- Seger:D


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Maria

Faen...både tårta och mackor såg ju helmumsiga ut. Jag vill också!!! :P

2009-02-24 @ 15:19:40
URL: http://hecate.se
Postat av: jenny

gött!! GIF!!!!!!

2009-02-24 @ 15:50:01
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Katharina

Fan..de där mackorna kan du skicka upp hit till mig ;)de så supersmaskiga ut!

2009-02-25 @ 10:49:19
URL: http://schmerzengel.blogg.se/
Postat av: Katharina

Då är du som mig då när det gäller att rensa och slänga saker. Det kan ju finnas nåt som kan vara bra att ha ..om typ hundra år =) fi faan för att flytta!

2009-02-25 @ 19:56:13
URL: http://schmerzengel.blogg.se/
Postat av: jenny

Mm hihih gummsan <3

2009-02-26 @ 17:16:22
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0