då va man hemma igen...

Tillbaka till den bittra verkligheten!!
Ska jobba imorrn igen, upp kl 6 hur nu det ska gå.. vi har juh inte direkt vart uppe med tuppen senaste veckan.

Knallade över till grannarna en sväng på lite skitsnack och en kaffe-rök, sen mötte bror upp mig för att trask till affären.
Jag hade ju inget KAFFE hemma!!!

Han fixade maten idag, så det blev hemmagjord pizza med mums på, nu är jag mätt och känner mig aningens övergödd till på köpet.

Jag har verkligen ingen lust med nånting, vill tillbaks till Magnus igen. Jag avskyr när han är så långt borta:(
Ska sätta mig och lira lite WoW nu, kokka låna mig 100 spänn tills imorrn så jag kunde aktivera mitt konto.. lol
Måste juh ha nåt bra sätt att fördriva tiden tills hjärtat kommer på fredag...


              

Älskar dig Magnus <3


 


Kommentarer
Postat av: Lurv

Ääh du kommer bara hit när jag inte e hemma...

2009-02-04 @ 00:11:57
Postat av: Thess

inte mitt fel att du har myror i prutten

2009-02-04 @ 06:09:08
URL: http://thethuss.blogg.se/
Postat av: jenny

Naaw så söta nu är <3

vad glad jag är för din skull :)

kraaaamar

MEN jag vill oxå ha lite Thess loving :p

2009-02-04 @ 10:44:05
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0