Puss!!!!!








Alla Hjärtans Dag är det minsann idag. Inte för att det gör nån stor skillnad för mig då min älskling sitter alldeles för långt bort i vanlig ordning, men kanske för er..


Har hunnit med att jobba en sväng idag, lika kul som vanligt:S vart lite stressigt för det va smutsigt som attans, men jag löste det i slutändan iaf.
Funderar på att ringa kokkan o väcka henne, hon kanske tom är vaken nu:O
Lurven har ju köpt sig en ny leksak som brummar så kokka lär va ensam hela dagen:) Funderade på om jag får med henne ut på en promenix med lite fotografering tom, vem vet?! Större under har väl skett.. haha


Jag vaknade 04.42 i morse av tandvärken, inte skoj på en fläck. Tryckte i mig en tradolan i hopp om att det skulle släppa lite, men sån tur hade jag inte. Det va OK så länge jag befann mig i sittande/stående läge, så jag gav helt enkelt upp att försöka somna om runt halv 6. Hann kolla på både CSI och Ugly Betty innan jobbet idag.
När jag väl kom till jobbet så gick ju självklart tandvärken över med, lagom typiskt.
Nu känner jag mig sisådär lagom wacko av tradolanen fortfarande, undrar i mitt stilla sinne hur länge den tänkt sitta i, för ölen som står här ser mer och mer lockande ut.. haha
Vill inte utmana ödet att bli kass igen så jag låter bli den tills jag slipper känslan av att hjärnan ligger invirad i 4 lager bomull.
Tills dess får jag trösta mig med 4e koppen kaffe.

För övrigt så är jag SVINTRÖTT, så jag sk nog uppsöka sängen/TVn ett tag nu iaf..
det finns juh en dag imorrn med.. ugha
Men då är jag iaf LEDIG, sen kommer Magnus på måndag igen.. då blir allt bra igen <3

Ska tydligen jobba lite mer nästa vecka också på andra jobbet, men det handlar inte om många timmar så det ska nog gå bra:)

Kommentarer
Postat av: Pia

vilken fin bild!

2009-02-14 @ 21:18:55
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/
Postat av: Lurv

GÖLLEGÖLLEGÖLL!!!

2009-02-15 @ 04:12:51
Postat av: Maria

Nu är du utmanad igen ;P

2009-02-15 @ 18:46:23
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0