AjAjAjAj!!







Ska till tandläkaren idag, vilket är en jäkla tu för jag har ont utan dess like. Jag ringde runt 9 och fick en tid kl 14.50.
Ska ringa Maria och höra med henne sen om hon kan följa med eller inte, jag behöver nån som är med, även om det inte är in i rummet så iaf nån som är där.

Är fortfarande förbaskad på folktandvården, vem har nästan 2000:- att lägga på ett tandläkarbesök 1v innan lön? Det har funkat att ta en räkning förr, det är juh Landstinget när det är folktandvården mig veteligen.
Hade jag kunnat lippa det här hade jag gladeligen gjor det, men just nu när de gör så ont som det gör, kan jag inte längta nog till klockan är runt 15 och bedövningen sitter. Ljuva tanke!!!!!

Laddkabeln till min digitalkamera har visst bestämt sig för att lysa md sin frånvaro med, vafan nu då?
med lite tur så är den hos Magnus, annars vete sjutton vart den kan ha rymt:( och jag dom vill ha mina kort på tårtaaaaaaaaa!!!!

Magnus, fixa sig nu, du har kort i din lilla kamera på mumset:D

Kommentarer
Postat av: nil

om det är den sladden du behöver för att ta kort på bilden så är det no good, no good! hoppas du överlevde tandläkaren och att du lullar på bedövningsmedel nu.

2009-02-20 @ 16:55:38
URL: http://strakhat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0