1 helt dygn

Nu var man hemma igen efter en liten de-tour till magnus på en hel natt. Intervjun gick nog bra, jag har faktist ingen aning^^ men nu är det iaf gjort.
Känner mig bara trött och sliten idag, har tandvärk som aset så det knapras piller  som godis för att man ska stå ut att inte banka huvet i väggen.
Borde faktist gå till tandläkaren JAG VEEEEET, men usch tvi bläääää va läskigt, för att inte tala om alla pengar som man måste lägga ut så det blir ännu läskigare. Jag lever på hoppet att det går över, den andra gjorde juh det:P

Blir en slapp helg, tänkte ta och tvätta och städa på söndag sen kommer Magnus på Måndag igen.
Imorrn är Tindras dop, men det fck jag hoppa över, hinner inte dit i tid eftersom jag jobbar :S

Och idag är det tydligen fredagen den 13:e med.. weeeeeha 


BU!

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch och jävla skit med den där tandvärken :S

2009-02-13 @ 16:43:22
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0