Lite snabbt igen

Jag har ingen ork att sitta vid datorn idag heller, jag vill mest bara läsa:P

Hur som helst, jag lovade lite kort, så här kommer dom.
























Har hunnit få upp lite tavlor och dyl efter dessa blev tagna. Sen är det lite småplock kvar, men idag har vi spenderat dagen med tvättstuga och besök.
Linda, Tobias och Tindra va förbi en sväng i fm, alltid kul:)


Magnus han fick sin julklapp på posten idag, så han är fast i spelet på obestämd framtid som det verkar.

Imorrn ska vi in en svng till Borlänge och köpa lite smått. Måste ha en sån förgrenare till antennuttaget, en nyckel att lufta elementen med och sen nån slags hylla till att ha ovanför diskbänken i köket. Blir bara två konsoller med ett hyllplan, så knappast nåt avancerat.
Sen skulle lurv hämta upp oss och vi ska ta en kaffe i deras nya lya i ornäs. Ska bli kul att se, deras lägenhet verkar GRYMT snygg:D


F.ö är jag verkligen sååå tacksam för all hjälp vi fick med flytten. Mackie, John och en annan vän till Magnus fixade så snabbt att jag knappt hann med här:)
Nu är det bara flyttstädningen kvar där borta, det kommer gå på ett kick när vi väl tar oss tid för det. Det har vi en hel månad på oss att fixa med för den delen, på 2 pers går det undan med rackabajsarfart:)

Ne, nu läsa.. bajj baj

Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Gött å ha flyttat! :)

fint var det oxå :)

ha det underbart

kraaaam

2009-12-02 @ 08:48:22
URL: http://www.familjenav6.blogspot.com
Postat av: Linda

åååh va mysigt med snedtak!! I love it!!

Ser ut som ni fått till det grymt fint, va härligt!

Bara invänta lill*n nu då!!



KRamar!

2009-12-02 @ 20:57:08
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0