Nostalgitripp!

Jag vet inte om det är vädet, att det håller på att bl sommar (yeah right) eller om det beror på andra orsaker, men jag känner mig aningen nostalgisk idag.

Därför, får ni stå ut med lite kort:)


systrarna Andersson, innan Hardcore Superstar spelning '06


Tommy, Anders och Jimmy, samma kväll


Sen blev det porr på Arena:D


En fest som slutade med en blåslagen rumpa, men ojoj va kul det va


även den kvällen slutade med porr, fast på nöjes:D


Kokka och jag tittar i glaset ur alla tänkbara vinklar. Crash Dïet spelar i Linköping


Hanoi Rocks kom till Karlstad 2005 och spelade på Arena:)


Tog en tripp hem till Linköping for lite HCSS porr på Nykvarnsfestivalen


Maria och jag gör S2 väldigt osäkert på L'N'N 2005... ujuj vilken kväll


Rob Nasty himself^^


Lurv kom och stal med mig till Borlänge en kväll 2007, då va detta hysteriskt roligt


Det spelas kubb med grabbarna grus:) Mackan, Thure, Ölme och Gräsberg



Sweden Rock '05 lyckades Amor smita med:P:P




Det va allt för nu, ska försöka se om jag kan få i mig lite kaffe och nån smörgås:D

Kommentarer
Postat av: Inanna

Vilka nostalgi bilder :) Kommer ni att stanna över natten något när ni kommer? kram

2009-04-13 @ 17:09:21
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria

Haha...schnygga bilder :D



Det är förbaskat skoj att rota runt bland gamla bilder :)

2009-04-13 @ 19:05:42
URL: http://hecate.se
Postat av: Jenny

goood times ^^

2009-04-13 @ 21:27:09
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Lurv

haha mmm såååå långt ut i skogen hade du ALDRIG varit och skulle ALDRIG åka igen ;oP

2009-04-14 @ 04:36:17
Postat av: Pia

Haha neee vi har aldrig sett honom så korthårig heller:p Magnus blev lite förskräckt när jag skickade korten till honom på Sebbans nya frisyr. Sebastian gillade det så! :) och det är ganska trevligt att faktiskt se ansiktet på honom :p

2009-04-20 @ 19:23:47
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0