Glad Påsk!

ät inte för mycket godis nu, det ska räcka till Thuss med!!!!





Just nu bakas det muffins här, dom blev blå!!!!
Luktar gott gö det iaf, nu ska jag bara försöka att inte sätta i mig alla innan besöket kommer.
Bror, Kokka och Lurv kommer hit idag:) Bror ska låna Magnus laptop med sig till Ängelholm så han inte klättrar på väggarna utan dator. Sen lånar Magnus ut sitt mobila bredband med, han skämmer fan bort ALLA!:P

Ne, nu ska jag se om det går att äta mina blå muffins, lite smånervöst^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glad påsk gumman :)

åh blå muffins. fota dem :)

tala om om det vart goda.

det tror jag säkert de blev :)

kraaaaaam

Mm en bra kille du har fått tag på :)

2009-04-10 @ 13:37:14
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Lurv

Hm, blåå?? Inte hålla på å genmanipulera muffinsarna nu.. bara för att du flyttat ut på landet där alla sorters mutationer finns ;oP

2009-04-10 @ 13:54:54
Postat av: Pia

Blåa muffins? :) Du måste bara ta kort på dem!! Glad Påsk på er :)

2009-04-10 @ 18:27:50
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/
Postat av: Lurv

Ok då, dom va faktiskt jättegoda å inte alls så blå.. (på utsidan iaf)

2009-04-11 @ 03:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0