En dag till

Jag har haft turen att må bra hela 2 dar nu, fast idag känner jag mg som en yrskalle igen. Det är så jag börjar undra om det är Colan som gjort att jag mått bättre, det låter helt fel det.
Men eftersom jag inte kan med att dricka mer än 1 kopp kaffe längre (GRÅT) så är det möjligt att koffeinet fattas, man har ju en del beroenden.

Idag har jag vart och jobbat, fötterna brinner och jag skulle vilja ta mig ett varmt bad. Det kan glömma när jag redan är snurrig dock:(
Magnus jobbar tills 22.15 ikväll, då ska jag ha fixat till någon mat av det obefintliga som finns i kyl och frys här med. Han kommer va hungrig utan dess like troligtvis.
Fick jag bestämma så skulle han banne mig äta mat när han jobbar!! Det funkar för alla andra att ha en matlåda med till jobbet så det borde det göra för honom med. Om inte annat för att det ska va lättare att jobba, det går åt förbaskat mycket mer energi än vad man kan tro ibland.


Nu ska jag kasta mig på soffan ett tag och vila lite, sen ska jag ta tag i dammsugaren och göra ett ryck här. Magnus har städat resten så dammsugningen fick bli min:)


Kommentarer
Postat av: jenny

Skönt att du inte mått så illa nu då.

ja dte kan mkt väl vara så med koffeinet

kraam

2009-04-22 @ 22:41:41
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Lurv

Mouahaha du håller ju på å blir en riktig hemmafru på ALLVAR S Despret Houewife Siljansnäs edition

2009-04-23 @ 02:14:47
Postat av: Pia

Känner igen det där med yrseln. Nu hoppas vi att illamåendet släpper och du kan börja känna dig som en människa igen :) Ja det är mycket att tänka på med mat osv. Och även detta med kissen. Saknar dig och ser fram emot när ni kommer! Sebastian har nedräkning här hemma :)

2009-04-23 @ 22:36:28
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda

ja exakt försök å få magnus å ÄTA på jobbet.. för mig lyssnar han inte på :-D

2009-04-24 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0